Had een ketting besteld met een opaal hangertje, maar is gewoon geslepen glas, niks opaal!!! Beetje jammer dit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mir
- Angela
Supersnelle levering, een zeer mooie ketting en prachtige oorbellen en een zeer aangenaam contact.
Vertaald met AI Hoe zou je ARLIZI beoordelen?
- Brigitte
Fantastisch mooie oorbellen. Supersnel verzonden en zo leuk ingepakt. Heel erg tevreden!
- Judith Ruchty
Alles super!
Vertaald met AI - M
Prachtig sieraad, mooi verpakt en snel ontvangen
- Maria Petrosyan
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe oorbellen. Ze zijn van zeer goede kwaliteit en werden zeer snel geleverd.
Vertaald met AI