Helaas was niet alles wat ik besteld was op voorraad, maar er volgde een snelle creditfactuur en terugbetaling. Goeie service! Jammer is wel dat ik nu voor twee zakjes thee toch 7,25 aan pakketkosten moest betalen, waardoor mijn zakjes thee nu wel heel duur zijn geworden ;) De thee is echter heerlijk. Daarnaast kreeg ik een proefzakje thee (ook lekker) en wat snoepjes en dat vind ik een leuk en persoonlijk gebaar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Britt Gruijter
- Merith van den Berg
Super verpakt!
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Judith Dijk
Bestelling ging goed. Ik heb alleen het invullen van een kaartje bij het kado helemaal gemist, waardoor de ontvanger niet wist van wie het kado kwam.
- Barbara Bekker
Theezetlepel zat niet bij bestelling. Heeft ze wel gecrediteerd. Maar had het pakket niet gekocht als ik dit had geweten. Dat heb ik haar ook laten weten.
- Marianne Koppelman
Heb een goed contact gehad en de bestelling is snel afgeleverd.
- marco kompier
mijn bestelling was weer snel verwerkt en opgestuurd top geregeld weer