Het cadeau is goed aangekomen, maar wat is het bestellen moeilijk als particulier. Ik moest heel goed opletten dat ik het cadeau niet naar mezelf stuurde maar naar degene die jarig was. De hele bestelprocedure kostte heel veel tijd! Als dit voor een particulier makkelijker had gelopen dan hadden jullie 5 sterren gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeannette Ellens
- Jannie Kunst
Goede service en mooi ingepakt geleverd.
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Irma
Geweldig leuke webshop met hele originele geschenken. Wat ik had besteld was leuk verpakt (drie aparte kado's) met ook drie verschillende persoonlijke kaartjes erbij. En het allerleukste: ik kreeg er zelf een smakelijke attentie als bedankje bij.
- Karin van Dijk
Heel bedachtzaam ingepakt. Handschrift was prachtig! Echt en verwen pakket, heel mooi en gezellig bij elkaar.
- Ilona
Snel verzonden, zelfs met gepersonaliseerd kaartje!!:)
- Bert van Vrouwerff
Pakket is nog steeds niet binnen, door problemen bij postnl. Nog steeds niet bekend wanneer we het krijgen. Het is een kado dat we vandaag nodig hadden, maar nu te laat is. Ik weet ook dat het niet jullie fout is, maar de frustratie is er niet minder om. Is inmiddels helemaal naar tevredenheid opgelost !!!! Vandaar de aanpassing