Goede en vriendelijke service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cora Vermeer-van Hunen
- Anna Marie Wittenberg
Wel iets vertraagd, maar nog op tijd voor de verjaardag. En de Wouw-factor voor de presentatie!!! Kei skon!!!
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Mieke Pitlo
Snelle goede service
- Evelyn Van t Hoog
Keurig afgeleverd. De cadeaus waren erg mooi ingepakt. Zeker een aanrader.
- wieke groeneveld
Hele leuke cadeautjes, super leuk ingepakt
- caroline wilderom
Leuk aanbod, zowel losse keuzes als cadeau pakketten. Het pakket was erg leuk ingepakt en alles zag er heerlijk uit! Helaas was het een cadeau maar ook de ontvangers waren er erg blij mee! Voor herhaling vatbaar !