Heerlijke thee en hele leuke cadeau artikelen, mooi verpakt, ik ben fan!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Koppert
- S.W.M. Drost
Leuke winkel, vriendelijk personeel en online bestellen is super makkelijk!
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Mandy
Leuke assortiment. Het is een feestje om een cadeautje te geven, ook wanneer het met de post wordt verstuurd. De artikelen worden mooi verpakt, met de mogelijkheid tot een persoonlijk kaartje en als één cadeau bezorgd.
- jacolien Sinnakili
veel keuze en een origineel cadeau om weg te geven!
- Ilonka Van de Weerd
Snelle levering, goed verpakt. Communiceren goed en snel
- A.H.
Goede service, fijne communicatie. Er werd contact opgenomen of de bestelling moest samengevoegd worden of voor 2 personen was. Mooi ingepakt!