Heel goede service, erg klantvriendelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carla Heidt
- Josien van den Berg
Snelle levering, netjes ingepakt. Kan het niet openen, is een cadeau voor iemand
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Marieke Verberne
Gewoon goed
- Margreet Kwakernaak
Super leuke spulletjes en goede service
- Jasmijn Timmermans
Super leuk!! zou zeker hier weer wat gaan bestellen! leuk ingepakt daar zit echt aandacht in en leuk dat ze er zulke snoepjes bij doen dat was een leuke verassing. Owja en dat je het gratis kan inlaten pakken vind ik echt een goede en leuke service!!
- Geerlinge Hamburger
Nerjes op tijd en mooi ingepakt.