Superlief ingepakt met n leuke attentie
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Femke Van Zeeland
- Danielle
Goede service
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Debbie Diepeveen
super leuk winkeltje. wil je een leuk cadeau geven aan iemand, dan moet je hier zeker even langs gaan. ze pakken het ook super leuk in.
- Sandra Huizer
Superleuke cadeautjes, een geweldig thee assortiment en heel veel lekkers.
- Esther
Een heel gezellig knus winkeltje vol leuke en lekkere spullen. Voor elke gelegenheid is er wel iets te vinden. Fijne persoonlijke service en het inpakwerk is echt heel mooi!
- Sandra
Heel veel keus en mooie artikelen!!