Prachtige uiterst smaakvolle producten,
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marja Ottema
- JM de Zeeuw
Voor de verjaardag van mijn zus een kettinkje besteld met de vingerafdruk van mijn moeder die overleden is. Heel mooi kettinkje, leuk verpakt en ze is er superblij mee! Snel verzonden en bezorgd. Heel tevreden dus!
Hoe zou je Uniekje beoordelen?
- Hilde Oude Smeijers
Super mooie ketting en armband ontvangen. Precies zoals verwacht. Heel blij mee.
- Gma Mertens
Mooi gemaakt,snelle bezorging.
- Lianne Peters
Al heel vaak besteld bij uniekje. Leuke oorbellen voor mezelf maar later ook de ketting met ingegraveerde geboortebloemen al diverse mensen heel blij mee gemaakt. Goede kwaliteit en altijd zo leuk ingepakt. Het is al een feestje in de brievenbus. Echt een aanrader Uniekje.
- Anoniem
Vlot verzonden, net product, leuk verpakt. Misschien een beschrijving over de edelsteen erbij kan leuk zijn.