Mooie ketting met de naam van mijn kleindochter ik heb deze ketting gekocht voor mijn dochter staat haar mooi en goed. Mooie prijs ook ze is er heel erg blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helen Van Kooten
- Carla Valvekens
Heel tevreden. Ook het mooie tekstje bij de levering. Hartverwarmend.
Hoe zou je Uniekje beoordelen?
- Femke
Goede service
- Cato Lippens
Heel vriendelijk en snelle levering. Als je vragen hebt komt er snel een antwoord. Heel fijne ervaring!
- Ilona
Wat een fijne website. Duidelijk en overzichtelijk. Ik vond het heel fijn dat ik meerdere foto’s in kon sturen, zodat zij de beste eruit konden kiezen voor het mooiste resultaat. Mijn moeder heeft het cadeau emotioneel in ontvangst genomen en was er heel erg blij mee. Ze vond het prachtig. Dankjewel hiervoor!
- Edith Van Weersch
Supermooi persoonlijk sieraadje, leuk persoonlijk verpakt. Super service! Echt een aanrader.