Heerlijke thee voor een goede prijs. Snel bezorgd en met een leuk kaartje erbij!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anke van Berkel
- Judith
Keurig netjes verpakt, echt met zorg en liefde
Hoe zou je Bon Appethee beoordelen?
- Els Borsje
Beste thee die er is. En dan ook nog eens als een kadootje verpakt met een leuk kaartje erbij
- Jacqueline
Prima service. Optijd geleverd en leuk verpakt.
- Mariska
Hele leuke producten, alles werd netjes ingepakt om zo kado te kunnen geven. En al meteen de volgende dag werd er contact opgenomen om te leveren. Fijne service dus!
- Nico de Gooijer
Snelle levering, mooi verpakt, van brandnetelthee kan ik helaas niet zeggen dat het smakelijk is, maar het werkt prima.