Zeer goede kwaliteit en service.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra de Jong
- Christina VAn Blankenstein
Leuk producten voor leuke prijs. Goed verpakt opgestuurd gekregen voorzien van een lief kaartje en een attentie.
Hoe zou je Bon Appethee beoordelen?
- Diana Montijn
Snelle levering, netjes verpakt. Als dank voor mijn bestelling hadden ze er een kaartje bijgedaan met een persoonljjke boodschap, erg leuk!! Kan ze zeker aanbevelen!
- Chantal van Buijtenen
Hele snelle service!
- Anneke de Waard-Koot
Vriendelijke service, doet wat er wordt beloofd
- Nicole
Snelle servies, leuk verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje. Kleine attentie erbij. Ik ga hier zeker vaker iets bestellen.