Altijd keurig netjes ingepakt en aan mijn wens voldaan
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lianne
- Carolien Weststrate de keijzer
Netjes verpakt en opgestuurd, duidelijke website
Hoe zou je Bon Appethee beoordelen?
- C.M. Faber
Snelle levering, mooi ingepakt: ik kreeg een echt cadeau, en een leuk handgeschreven kaartje.
- j
Snelle verzending. Met zorg mooi ingepakt. Vriendelijk Contact. Zeker een aanrader.
- Diana
Heerlijke thee! Goed contact met Monique en de andere dag al in huis.
- Willem Jacobs
Zeer goede kamille thee. Geen gras en stelen in te vinden alleen kamille bloemknoppen. Ook duurzaam verpakt wat zeer gewaardeerd wordt hier in huis. Ook het persoonlijk bijgesloten bericht werd gewaardeerd.