De bestelling werd geleverd en was zonder dat ik daarom had gevraagd, ontzettend leuk ingepakt, met daarbij een handgeschreven kaartje van de eigenaar. Ontzettend leuk om te ontvangen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Merel Van Wensveen
- Cato Smelt
Snel geregeld en heel leuk verpakt.
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Diny
Snelle levering, erg mooi verpakt en een kleine verassing erbij. Mooie producten
- Yvet Kroeze
Snelle levering en super leuk verpakt!
- Irene De jong
Met veel zorg en aandacht ingepakt!
- J.J.M.Angela Van den Eynde
Snelle verzending en heel leuk verpakt. Een feestje om te openen en te krijgen. Ook leuk de attentie die erbij zit. Kortom een aanrader.