Super fijne service, mooie producten en Erika is heel fijn in het contact.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicolien
- Liliana
Het was een feestje om de mooi ingepakte spulletjes uit te pakken, super leuk! Ik ben er heel blij mee!
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Marianne van den Heuvel
Mijn bestelling was een echt kadootje. Mooi ingepakt en goed verzorgd. TOP !
- Hetty Van Erp
Geweldige service, snelle levertijd, mooie cadeauverpakking
- Quirine Redegeld - van Leeuwen
Snel geleverd, super mooi en leuk ingepakt! Echt een aanrader!
- Daphne Langeler
Super leuk ingepakt, netjes/stevig verstuurd, persoonlijk kaartje erbij en super mooie armbanden!