Kreeg in de eerste instantie een verbogen bril. Klantenservice was uitermate vriendelijk en loste dit voor mij op, zonder probleem!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alicia King
- Puck Reijerink
Pakket nog steeds vast bij de post. Met spoed een nieuwe opgestuurd gekregen.
Hoe zou je By Deme beoordelen?
- Michelle Weber
Ik heb een week geleden iets besteld en heb het nogsteeds niet binnen..
- Amber Elands
Helft van mijn bestelling maar aangekregen. Kreeg na 3 dagen een keer antwoord en nu weer niet meer. Ik betaal niet.
- Lieke
Super leuke kleding!! Altijd snel een reactie, fijne communicatie en super goede service. Iedere week nieuwe items, echt een aanrader!!
- Mariska
Geweldige service én hele fijne communicatie!