Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
L'élianne ® heeft 297 5 ster reviews 297
L'élianne ® heeft 3 4 ster reviews 3
L'élianne ® heeft 1 3 ster reviews 1
L'élianne ® heeft 0 2 ster reviews 0
L'élianne ® heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kathy

    Ik was op zoek naar een oplossing omdat hij totaal niet graag in de auto zit, en elke rit overgeeft. Op aanraden van een familielid heb ik de autostoel gekocht voor onze 9 maanden oude Cocker Spaniël. Ik had nog een vraag vooraf gesteld en deze werd snel beantwoord, en dan heb ik de zwarte versie besteld. Het was een beetje zwoegen om de kussens in de hoes te stoppen en om de riem af te stellen om te bevestigen aan de achterste hoofdsteun. Dan ben ik direct een ritje gaan maken en hij was verrassend rustig, dus dat zag er goed uit. Bij een volgende langere rit van een half uur, ging het echter nog mis en eindigde de reis alsnog met een misselijke hond, helaas. Ik hoop dat dit nog betert in de toekomst.

  2. Moniek

    Super mooie kwaliteit. Mijn hond vond auto rijden altijd wel wat spannend. Deze honden mand geeft zo’n geborgenheid dat hij heerlijk ligt te slapen tijdens het rijden. Dat deedt hij voorheen echt nooit. Ik ben er erg blij mee!

  3. Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?

  4. Moday niescery

    Klantenservice is verder prima, de kwaliteit is ook goed van de mand, goede materialen. Alleen is de mand nogal vormloos op de achterbank hoge zijkanten flubberen uit elkaar, het binnenkussen verschuift daardoor. Daarom zit mijn hond helaas niet erg stevig in deze mand

  5. Michelle

    Goede service, snelle reactie op vragen. Fijn product, mooie kwaliteit.

  6. Danielle Cools-Stamps

    Een hele fijne autostoel. Had eerst een andere maar vanwege de tweede teckel moesten we op zoek naar wat groters Hebben de xl gekocht en de oudste zit en ligt er al vorstelijk in. De pup is nog te druk met andere dingen bezig

  7. Anouk

    Het is een investering, dat zeker. Maar is het wel waard. Goede kwaliteit.