De autostoel besteld voor m’n teckel. Gevraagd om de bestelling later te leveren ivm vakantie, dat was geen probleem. Datum opgegeven in de opmerkingen en werd vooraf nog gecheckt of verzending nu mogelijk was. Super service! Tas is van mooie kwaliteit! Voorin in mijn auto wat aan de grote kant dus hij zit achterin. Hond voelt zich veel comfortabeler dan in zijn vorige autostoel! Zou het zeker aanraden voor angstige hondjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loes
- Lianne Langeveld
Goede service. Ik had de verkeerde kleur opgestuurd gekregen. Kosteloos werd het omgeruild en de kussentjes waren er al netjes in gestopt. Wij hebben een fransebulldog van 16 kilo die past er prima in. Niet gekocht om dat hij stress heeft gewoon omdat we hem een lekker auto mand gunde 😉
Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?
- Anita
Kwalitatief prima. Hond ligt er graag in. En je pakt hem zo uit de auto aan de handvatten. Wij zijn er blij mee. Keurig afgeleverd.
- Kirsten
Top service en kwaliteit!
- Shirley
Correcte levering. Mooi product en heel tevreden over t gewenste resultaat met de XL autostoel voor onze twee honden 🐶 🐶👌✅🙋🏼♀️!!! De honden zijn super relaxed tijdens het autorijden.
- Marieke
Snelle verzending, goed verpakt en super mooie mand voor in de auto (ook de ritsen zijn top zodat je een mand creert die je ook binnen kan gebruiken).Hele mooie kwaliteit, de hond is blij dus ik ook :).