Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
L'élianne ® heeft 297 5 ster reviews 297
L'élianne ® heeft 3 4 ster reviews 3
L'élianne ® heeft 1 3 ster reviews 1
L'élianne ® heeft 0 2 ster reviews 0
L'élianne ® heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Henriet

    Wij hebben laatst de hondenras besteld voor onze vakantie. Wij gebruiken hem nu al voor in de auto om alvast te wennen aan de tas. Dat gaat super goed, het is een mooie tas van goeie kwaliteit en je kunt er nog veel in kwijt voor als je een dagje weggaat met je hond. Fijne service en snelle levering. Kortom wij zijn tevreden

  2. Marcel

    Zeer snelle levering en super service. De tas is echt heel mooi, van zeer hoge kwaliteit en bevat een uitneembare binnenvoering welke ook als mand gebruikt kan worden. Binnenvoering is eveneens omkeerbaar dus geschikt voor zomer & winter. Voor de korte ritten of warm weer gebruiken we de tas zodat onze hond bij de bijrijder op schoot kan zitten (en optimaal van airco kan genieten).

  3. Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?

  4. Amber

    Top kwaliteit! En snelle levering

  5. Hetty

    De hondentas besteld en supersnel geleverd, hele goede kwaliteit en veel opbergruimte. Gebruiken de tas in de auto en als we haar meenemen naar een restaurant dan heeft ze haar eigen bekende plekje onder de tafel en dragen we haar naar binnen en buiten zodat andere gasten er geen last van hebben. We hadden de tas in de woonkamer gezet (omgevouwen als mand) en daar ging ze direct in liggen terwijl ze altijd op de bank ligt en nooit in haar mand, dus ze voelt zich er erg vertrouwd in, we zijn er nu al super blij zeker een aanrader.

  6. Jannie

    Ontzettende goede service,( ben van kleur veranderd nadat ik al besteld had) geen enkel probleem. Direct antwoord na mail contact. Onze hond zit er als vorst in goede kwaliteit en alles lekker zacht de hond kan zich niet bezeren. Als je op vakantie bent kan je het direct als mand gebruiken. Top top top

  7. Monique

    Mijn hond Gijs vindt de mand helemaal geweldig! Hij ligt er thuis in en in de auto. Wij zijn er super blij mee!!