Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
L'élianne ® heeft 297 5 ster reviews 297
L'élianne ® heeft 3 4 ster reviews 3
L'élianne ® heeft 1 3 ster reviews 1
L'élianne ® heeft 0 2 ster reviews 0
L'élianne ® heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Betty

    Afgelopen week een mooie nieuwe autostoel voor ons hondje Aiko besteld. Hij was super snel binnen. Het is even een puzzeltje de kussens in de stoel te krijgen maar dan heb je dan ook een hele goede stevige stoel die heel gemakkelijk te bevestigen is. Door de afneembare stof is deze ook heel gemakkelijk schoon te maken, maar ook heel gemakkelijk te wassen in de wasmachine.

  2. Karin

    Snelle levering. Mooie mand / autostoel. Onze teckel piept normaliter altijd tijdens de autorit, maar de autostoel geeft hem blijkbaar een veilig gevoel, waardoor hij rustig is tijdens de reis en lekker gaat slapen. Ook heel handig als mand te gebruiken tijdens de vakantie.

  3. Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?

  4. Kris

    Snelle levering, top materiaal! Fantastisch dat alles kan gewassen worden! Enig puntje van kritiek, een Nederlandstalige handleiding zou nog makkelijker zijn.

  5. Linda Kumps

    Mooi en kwaliteitsvol product en perfecte na-verkoop service oa het artikel is een week later toegekomen dan verwacht omwille van PostNL maar alles werd nauwkeurig opgevolgd door Carlijn.

  6. Ellen

    Prachtige mand/autostoel, heel erg luxe. Mooie stoffen, kussen binnenin lekker zacht en mijn hond vindt hem geweldig, hij kan heerlijk liggen, maar kan ook lekker uit het raam kijken. Kan zowel voorin als achterin de auto. En als je ergens naar toe moet haal je de hond gewoon met mand en al uit de auto en heb je een draagtas. Rits je de voorzijde open, dan heb je een heerlijk ligbed. Hoef je ook geen extra mandjes meer mee te nemen als je op vakantie gaat… echt een ideale stoel. Heel erg blij mee

  7. Hannah

    Zeer goede kwaliteit