Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
L'élianne ® heeft 297 5 ster reviews 297
L'élianne ® heeft 3 4 ster reviews 3
L'élianne ® heeft 1 3 ster reviews 1
L'élianne ® heeft 0 2 ster reviews 0
L'élianne ® heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Pauline

    Het is een hele mooie mand van goede kwaliteit en hij was keurig verpakt en snel bezorgd. Ga zo door Carlijn!

  2. Michelle

    Het is een super reismand. Handig zeker omdat ik veel op reis ben en mijn hond mee kan. Als je op hotel bent heb je meteen een mand voor op de kamer. Ze heeft de eerste dag vast gezeten in de mand tijdens het reizen. Hierna gaat ze uit haar eigen in dr mand liggen en ligt ze er in te slapen tijdens het autorijden. Ik ben er heel blij mee. En de hond natuurlijk ook!

  3. Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?

  4. Elly Nikken

    Ik had wat vragen over de reismand en heb Carlijn een app gestuurd. Kreeg een hele snelle reactie terug. En antwoord gekregen op alle vragen. Super snelle bezorging ondanks dat ik in België woon. De reismand is echt geweldig. Mijn (geadopteerde) hondje voelde zich niet zo comfortabel in de auto, maar dat gaat een stuk beter nu hij in de reismand mee kan. Mijn hondje weegt 10 kg en dat is denk ik wel het maximale voor dit formaat mand. Even getwijfeld of ik het niet om zou ruilen voor de grotere maat. Niet gedaan en was ook achteraf niet nodig. Prettig is ook dat je alle onderdelen kunt wassen. Zo blijft alles lekker fris. Geld echt dubbel en dwars waard !

  5. Marleen Thewissen

    Ik heb er wel even over moeten nadenken om een honden car seat aan te schaffen. Dan denk je …is dit wel nodig? Maar omdat Winston soms last van zijn rugje heeft en hij overal met ons meegaat had ik dan na lang nadenken besloten om dit super de luxe en comfortabel zitje aan te schaffen. Ik kan echt zien dat hij het heel leuk vind. Eerst hebben we natuurlijk wat gewenning gedaan thuis en veel beloond met snoepjes en na enkele keren oefenen gaat hij er zelfs heel graag in zitten. Hij heeft nu ook meer uitkijk naar buiten .Het is ook afwasbaar wat ik toch belangrijk vind om het netjes te houden en als je bevoordeeld op weekend gaat kan je hem ook als mand gebruiken en 1 zijde openritsen. Ik ben dus super tevreden en Winston mijn kleine dwergschnautzer nog meer!! Ik had dit al veel eerder moeten doen.

  6. E brenninkmeijer

    Mooi product, zeer luxe. Ben er blij mee. Gebruik de stoeltjes binnen en buiten de auto. Voor mijn hond van 11 kilo past ie perfect. Voor mijn hond van 17 kilo moet ik het stoeltje openritsen aan 1 kant dan zit hij ook comfortabel.

  7. Zilla

    Prettige service en snelle levering. De honden mand XL voor in de auto is perfect. Ik heb een oudere grote Groenendealer die graag naast mij zit in de auto. Ik ben erg benieuwd hoe dit product zich gaat houden op de naden etc.