Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
L'élianne ® heeft 297 5 ster reviews 297
L'élianne ® heeft 3 4 ster reviews 3
L'élianne ® heeft 1 3 ster reviews 1
L'élianne ® heeft 0 2 ster reviews 0
L'élianne ® heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ida-Andrea Jansen

    Goede service en snelle reacties op mail , uitstekende kwaliteit van het product . Ons Dunya is vaak wat onrustig met rijden en zat al wel in een ander stoeltje maar met deze gaat ze vrij snel liggen en blijft ze erg relaxt, wij en Dunya zijn zeer tevreden met de mooie mand en de service die we gehad hebben

  2. Corrylaura Van Bladel

    Oprechte betrokkenheid en doorvragen naar redenen van aankoop. Zeer snelle reactie en levering! Goeie kwaliteit-prijsverhouding. Niet alleen praktisch maar ook heel mooi!

  3. Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?

  4. Nikki

    Ik heb twee hondjes waarvan er één in 20sec slaapt in de auto, was de ander altijd ‘restless’.. Ik twijfelde omdat de prijs wat hoger lag, maar ik had hem één dag.. en hij ging voor het eerst echt liggen.. vond het wat ongeloofwaardig, dus benieuwd op dag 2.. en zo zitten we nu op een week en iedere keer gaat ie rustig liggen of lekker hangen en naar buiten kijken! Ik ben zo blij, en gerustgesteld! Ik beveel het iedereen aan! Het is het meer dan waard!! Dank je wel voor je vriendelijke hulp, advies en snelle levering!

  5. Colette

    Goede service, reageert snel op mails en behulpzaam. De reismand is super en onze pup ligt er heerlijk in. Goed te bevestigen in de auto. Makkelijk ook om pup even mee de winkel in te dragen aan je schouder. Krijg ook erg veel leuke reactie op de prachtige mand.

  6. Brigitte Fekkes

    Geweldige service, ontzettend aardig en begripvol word je geholpen. En de kwaliteit van de mand is echt super! Ik en de honden zijn er heel erg blij mee.

  7. Marie-Rose Dierckx

    Ben zeer tevreden over deze mooie, geweldige dogseats! Topkwaliteit en superproduct. Correcte afhandeling en service. Zou deze aan iedereen aanraden. Onze teckeltjes reizen nu heel comfortabel mee, terwijl ze dromen over de mooiste reisbestemmingen