Even getwijfeld om de reis mand/tas te bestellen vanwege de prijs. Echter heb ik hier geen moment spijt van gehad. De mand werd zeer snel geleverd. Toen de mand werd geleverd zag ik bij het uitpakken een soort van letters in de stof (leek een vlek). Contact opgenomen met L’elianne. Ik kreeg direct een hele fijne mail terug dat ze meteen een nieuwe ging opsturen en ik de hoes van de huidige mand retour mocht zenden. Uiteindelijk bleek dat de vlek makkelijk weg te poetsen was met de water en was retour zenden dus niet nodig. De mand is zeer comfortabel voor de hond. Ik merk dat mijn hond veel rustiger en relaxter in de auto mee reist.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lana
- Timna
Super service, heel erg tevreden! Wat een fantastische kwaliteit, zo zacht en mooi van kleur de olive 😍
Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?
- Anouk Dalessi
Wat een super fijne service bij L'élianne! We werden goed geholpen en geadviseerd. Snelle reactie en heel behulpzaam. En wat een prachtig en goed design zijn de travel dog beds! Bertje onze Basenji is er helemaal dol op. Hij vond auto reizen helemaal niet fijn, maar sinds we de travel dog bed gebruiken is hij stuk rustiger in de auto! Zo fijn. En ook handig dat hij zo overal zijn eigen slaap plekje mee heeft. Dus echt een aanrader!
- Marijke
Mooie website met mooie artikelen ! Ik heb zelf de zwarte autostoel gekocht, ik vind hem zeer mooi én functioneel ... wel nog maar net in gebruik genomen dus kan nog niet oordelen of onze Franse buldog er even gek zal van zijn als ik, maar ik twijfel er niet aan :-). Ook een mooie en luxueuze badjas in een prachtige groene kleur gekocht dus ik ben een tevreden baasje. Bovendien had ik een zeer fijn contact met L'élianne, top service !
- Sandra
Super netjes geholpen en Ted vind de Autostoel/mand helemaal geweldig 👌🏽
- Jolanda
Ik ben heel tevreden met mijn L’élianne reistas/bed. Hele goede kwaliteit en mooi afgewerkt. En het contact met de eigenaresse echt TOP!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️