Ziet er prachtig uit:) en snelle levering!! Heel erg blij mee voor in de babykamer. Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simone Keijzer
- Cindy Eeman
Zeer mooi afgewerkt product, alsook de verpakking naar verzending naartoe is heel goed gedaan zodat kraailtjes en pluimen niet kunnen breken. Zeker een aanrader
Hoe zou je Oma Esther beoordelen?
- Wilma
Naam hanger ziet er geweldig uit en goede service.
- Margret Frijters
Toppie!!
- Esther Herwig
Wat een mooie producten en wat een snelle levering!
- Marlieke Chambone-Noord
Snelle en keurige levering en goede klantenservice. En natuurlijk mooie producten!