Het pakketje was een feestje om uit te pakken en het pakje is zo snoezig!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeanine Nijsink
- Josee Soetewey
Echt mooi zoals op de foto´s ,snelle levering
Hoe zou je Oma Esther beoordelen?
- Sarissa
Producten precies zoals omschreven en snel verzonden!
- Sandra De man
Geweldige / mooie kadootjes voor onze kleinzoontjes , die binnen een week ons voor het eerst Opa & Oma hebben gemaakt !! 💙💙
- Inge Petersen
Het product was precies zoals ik gehoopt had. Alles was netjes verpakt en snel geleverd.
- Lisanne
Goede kwaliteit en service. Erg tevreden !