Snel geleverd en mooi gemaakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- S. van den Berg
- Pam Janssen
Leuke producten, en snelle levering
Hoe zou je Oma Esther beoordelen?
- Zoë de Ruijsscher
Snelle service! Mooie producten!
- MdK
Super leuke originele spullen, snel verzonden erg blij mee
- Marjolein Van der Toorn
Oma Esther maakt prachtige en creatieve dingen. Ze verpakt het met zorg en liefde. Erg blij met mijn bestelling!!
- Megan Junier
Super mooie naamhangers! Mooie grote en mooie kleuren!