Cadeau netjes en snel geleverd, zeker aan te raden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Dingemans
- Evi Vangeel
Snelle service, prachtig handgemaakt product en veilig verpakt.
Hoe zou je Oma Esther beoordelen?
- Linda Sandee
Altijd tevreden over de mooie producten en goede service!
- Kimberley Rolin
Zo blij met mijn speelgoedkoortje voor m’n dochter, echt mooi en heel rap geleverd! Super zal in de toekomst nog bestellen!
- Tess
Superorigineel kado voor niet teveel geld, prettig contact, snelle levering.
- Sabine Oudshoorn
Erg blij met de naamhanger, mooi gemaakt!