De urn is super mooi ben er heel blij mee super bedankt om dat het een super winkel is
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christien Scholten
- A.K.
Prettige site. Snelle verwerking van de bestelling. Werd geleverd zoals men vermelde tijden de bestelling op de volgende dag. Product kwam overeen met omschrijving
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- Patricia Erkelens
Mooi assieraad met ketting, super snelle levering en netjes verpakt, en persoonlijk berichtje ,zo lief
- Doris
mooi sieraad en veilig verpakt geleverd . Dank u
- Nancy van ruyssevelt
Heel blij .et mijn bestelling en vlug
- Smacfee
Super mooie urn gekocht, eindelijk 1 gevonden, die mij gelijk aansprak. Na precies 4 jaar. De druppel heeft een mooie vorm, deze is 2 kleurig. Er een setje bij gekocht zodat de as in de druppel gegoten kon worden, zonder geknoei. Echte aanrader!!