Hele goede snelle verwerking en levering, goede kwaliteit. En vriendelijke klantencervice als er een probleem is. Fijne webshop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joaquin Maeckelbergh
- Mirjam Molenaar
Mooie sieraden en snelle levering zal er vast nog eens wat bestellen.
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- Rebecka Barendregt
Alles netjes ontvangen
- Felisbela Costa Ribeiro
Super tevreden
- Moniek
Mooi urntje besteld, had er wat vragen over en de bestelde lijm zat er niet bij. Beetje jammer dat ik daar dan 2 x om moet mailen en 1 vraag onbeantwoord blijft. Door mijn emoties kon ik dat niet zo waarderen. Het is al klote dat je een urn nodig hebt natuurlijk, dan is het wel fijn dat alles in 1x goed gaat. maar goed de lijm werd alsnog snel en kosteloos opgestuurd. Hoop jullie niet meer nodig te hebben maar zou jullie wel aanraden.
- Sonja
Urn was boven verwachting mooi! Goed verpakt met aandacht voor het verlies