Zeer tevreden. De urn was snel in huis en erg mooi. Het persoonlijke berichtje heb ik zeer gewaardeerd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Edwin Biesheuvel
Goede en snelle service
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- Terry van Erp
Blij met de aankoop
- Franciscus Saasen
mooie armbanden
- Kim P.
Snelle reactie op de mail. Na bestellen snel verzonden. Mooi sierraad, zoals beschreven. Hoeveel as in sierraad is wel echt minimaal. Meer dan een mespuntje is het niet, maar het gaat om de gedachte dus wat ons betreft een mooi product voor een goede prijs
- Lenie Pabst
Super blij mee. Vanmiddag as van mijn kat opgehaald en in urn gedaan.