Een handgeschreven kaartje erbij voor troost werd erg gewaardeerd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carola Hummeling
- Jessica van der Veen
Mooie assieraden, veel keus en erg klantvriendelijk!
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- Hedi de Zanger
Mijn bestelling werd geleverd meter een lief persoonlijk kaartje erbij. Dat gebaar waardeer ik!
- Marscha van Gulik
Omdat er snel gehandeld werd, netjes opgestuurd, zelfs een lief kaartje erbij met een persoonlijke boodschap.
- Irma
Mooi product, met zorg en persoonlijke touch ingepakt. Jammer dat er niet duidelijk vermeld staat waar de gravering komt. Deze had ik op de buitenrand verwacht en niet onder het waxinelichtje.
- marja w
mooi sieraad, en een lieve persoonlijke wenskaart van Noortje.