Van alles zeer tevreden qua service en vriendelijkheid enkel te hoge verzendkosten. Voor de rest alles prima
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sven Mallants
- Ina
Zeer tevreden, assierraad binnen 24 uur ontvangen, gegraveerd en al. Ook hele goede kwaliteit.
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- Yvonne Gort
Snelle levering, goed verpakt en een lief kaartje erbij…. Supertevreden!
- Sandra
Supersnelle levering, goed verpakt, zeeeer mooie urne en ook nog een lief kaartje erbij. Top, top, top!
- Angela
Mooie artikelen. Kwam goed verpakt aan, inclusief geschreven kaartje, werd erg gewaardeerd.
- Anoniem
Snelle levering , urn was goed verpakt