Goed en duidelijk overzicht. Op het terrein is het netjes en overzichtelijk en de klantenservice en bediening is top! Prijzen zijn zeer aantrekkelijk. En ja, koffie is daar ook lekker. Hoop nog veel te komen daar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cor Vlot
- Paul
Slechte kwaliteit Douglas planken. Verschil in dikte en breedte. Geen gehoor voor mijn argumentatie om iets te compenseren en zijn zeer slordig in hun communicatie en taalgebruik. Een eerste, slechte en dus laatste kennismaking. Op naar een betere leverancier!
Hoe zou je Houthandel Gorinchem beoordelen?
- Ruud
Adverteren volop op marktplaats,dooie mussen! bijvoorbeeld multiplex en Osb platen,voor deze tijd redelijk goedkoop,ook nog aanbieding voor volle pakken,met nr ge whatsappt met de vraag of ik 3 volle pakken kon reserveren/ bestellen Antwoord,op dit moment niet op voorraad,wel de grote maat á 42,50 pst,2 x duurder als in advertentie,volgende vraag wanneer wel leverbaar Tot op heden geen antwoord,met de website geprobeerd te chatten,geen antwoord Heb bij marktplaats melding gedaan van misleidende advertentie Ga zo door! Als je niets kan leveren,of niet in staat bent om iemand fatsoenlijk te antwoorden kan je beter in het plaatselijke suffertje adverteren.
- Riccardo
Ik geef de vooraf betaalde bestelling op ( die op voorraad zou zijn ) . Ik rij 45 min naar Gorinchem om mijn bestelling te halen. Helaas was het niet aanwezig. Of ik smiddags terug kon komen. Nou nee vriend is 45 min rijden. Ik kreeg 19 van de 85 bestelde en betaalde planken mee. Rest zou vrijdag bezorgd worden. Thuis aankomende bleken het ook nog eens 8 planken met een andere maat er tussen te liggen. Oftewel ik heb rest afval gekregen. Wederom gebeld en gemaild. Vrijdag rest brengen en andere planken mee terug. Geen excuus en al helemaal geen compensatie , staat jullie zeer slecht en aso. Waren nl ook nog vragen vanuit de mail. Leze jullie de mail wel of een de vragen van compensatie? Slechte organisatie met waarschijnlijk veel hoogmoet. Jammer dat dit van jullie kant zo onprofessionel is.
- W.Rozendaal
Goede producten, en je kan het meestal zelf uitkiezen! Wordt prima geholpen!
- Jack Hittinger
Goede kwaliteit hout, scherpe prijs en vriendelijk personeel