Zeer fijn en duidelijke online communicatie. Alles netjes afgeleverd. Enkel jammer van de kosten voor afhaling, zeker als je net een mooie som hebt betaald, maar daar zou aan gewerkt worden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jef
- Peter
Doen wat ze beloven
Hoe zou je Goudzaken beoordelen?
- Saied Amirebrahimi
Ze vragen zelf voor ophalen bij hun plek ook een belachelijke €20 extra.
- Dick Zeeman
Prettig zaken doen, goede ontvangst gehad met deskundig personeel.
- Patrick
Goed contact, makkelijk geregeld en snel afgehandeld
- Martijn
Mooie goudbaar! Snelle levering!