Website gaf wat problemen, maar verder prima service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dj Temmink
- Teleurgestelde
Ik heb voor 20 euro een vaas besteld, die zo klein was dat je er bijna een vergrootglas voor nodig had om het te zien. Genant cadeau.
Hoe zou je 3DWise beoordelen?
- charlotte m
Leuk product, bloemen zijn makkelijk te plaatsen/verwisselen en de levering was heel snel! Erg blij!
- d ROID
mooie bloemen met pot...
- Elke Weyers
Heldere communicatie, product zoals omschreven, goede kwaliteit
- Charlotte Kiekens
Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen, de afhandeling en verdere contact met de webshop eigenaar verliep wel heel correct!