Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en het bedrijf laat ook niet weten over waar het is en wanneer ik het kan verwachten! Waardeloze toko! Als ik dit geweten had, had ik niks besteld bij deze oplichters! Want uiteraard heb ik al wel betaald!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Bezemer
- Raymond
Zit nu al 2,5 week te wachten op een kerstcadeau dat niet geleverd wordt. 2 weken geleden gebeld en dan krijg je te horen dat het klaar ligt een dat ze het gaan sturen. Toen vorige week opnieuw gebeld omdat het nog steeds niet binnen is maar dan sluiten ze voor het gemak de telefonische service. Dan maar mailen, hun reactie is dan dat is vreemd. Hoezo vreemd? Ik heb wat besteld dat binnen 3 weken nog niet geleverd wordt terwijl het klaar ligt. Wat een ballentent. Eerste en laatste keer gekocht daar. Jullie zijn verantwoordelijk voor de verzending niet ik. Slecht slecht slecht!!!
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Loes Lisseveld
Prachtige mooie ring, ging wat mis bij Post NL maar na contact is alles super goed verlopen, ben er echt super blij mee want vlinders zijn voor mij speciaal ivm onze overleden lieve zoon , zeker een aanrader.
- Esther
Super fijne webwinkel. Snelle service
- Yolanda Bes
Produkten zijn altijd volledig naar wens echter.... Ik heb 2 bestellingen geplaatst, beiden op 6 december en heb rekening gehouden met een langere levertijd. Op 18 december een mail gestuurd met de vraag of mijn bestellingen al verzonden zijn omdat ik in de PostNL app hier wel een aanmelding van zie staan. Op 21 december nog geen antwoord op mogen ontvangen en de klantenservice gepoogd te bellen echter krijg een antwoordapparaat met de mededeling dat de klantenservice niet bereikbaar is en je een mail kan sturen. Ik heb alle begrip voor drukte maar een klantenservice hoort toch en bereikbaar te zijn en op zijn minst een antwoord te geven op mijn mail. Ondertussen wel een antwoord op mail ontvangen en pas de waardering aan.
- Charlotte Wolff
Mooie producten! Ook belangrijk: op tijd bezorgd! Ga er zeker nog eens bestellen.