Op 23 november een bestelling geplaatst,op 3 dec een mail ontvangen om een review te schrijven maar ik had nog niets ontvangen. Op 13 dec mijn bestelling ontvangen vind ik wel erg lang duren voor een brievenbus pakketje en dan blijkt de kwaliteit ook nog heel dun en goedkoop te zijn. Ik had me erop verheugd dit kado te geven,nu moet ik er nog even over nadenken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annet Ertman
- Laura Kooderings
Mijn bestelling is nog niet binnen, dus slecht !
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Bert Groote
unieke dingen
- Desiree/VitaDees Lindermann
mooie dingetjes heel blij mee
- Marie-Jose OP DEN CAMP
Prachtige armband
- Karine Sente
Snelle en goede levering .