De bestelde ring bleek een armband te zijn.. Het aanbod voor een waardebon van €18 euro lijkt heel wat, maar wie betaald de verzendkosten ed.,? Ik mag de armband houden, maar die hoef ik.niet. als ik.hem terug stuur komen de verzend kosten e.d. weer voor mijn rekening. Ik word hier geen blij vrouwtje van.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Shanti Van Dijken
- Hennie Huttinga
Moet al beoordelen terwijl ik pakketje nog niet binnen heb?????
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- cpm klous
Het slotje werkte niet goed bij melding kreeg ik gelijk een tegoed bon zodat ik een nieuwe kon kopen.Nu helemaal top prima service
- Aaldert Benjamins
What you see is what you get en ook nog nagenoeg in realtime geleverd. Prima!
- Maureen Bouman
Er wordt me gevraagd een beoordeling te geven terwijl ik mijn bestelling nog niet eens ontvangen heb.
- Ineke Biesta
Kreeg pas na mail aan hun te horen dat mijn bestelling van 10! dagen geleden nog enkele dagen kon duren. Voorheen wel snelle levering!