Wacht al 7 dagen op mijn bestelling.....nog steeds niks gekregen, erg slecht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Heijmen
- Eva den Dekker
Moest zeer lang wachten op mijn bestelling. Ik heb een mail gestuurd maar nooit reactie gekregen. Na 3 weken is eindelijke de bestelling geleverd.
Hoe zou je Label2x beoordelen?
- Jo Jaeqx
Goede kwaliteit, mooi design.
- edwin jansse
tikkeltje aan de prijs maar wel erg mooi!
- Marije Benerink
Mooie producten, goede service en fijne prijzen.
- Shir
Superleuk!