blijven stalken voor een review is naar en onnodig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marthijn de Groot
- Welmoet
Mooi product
Hoe zou je Bord&meer beoordelen?
- Jaap
Goede service, snelle levering. Geen verbeter-suggesties. Misschien een idee om te waarschuwen dat PTTpost verkeerde informatie kan geven over bestelmoment (kan een stuk later komen).
- Laurens
Super blij met mijn aankoop, leuke winkel en een super service!
- Debby van den Dool
Snel en goed verpakt geleverd. Zeer tevreden.
- Jacobine
Gemaild naar Bord en meer met mijn probleem. Ze dachten goed mee en we hebben een goede oplossing gevonden.