Vrijwel geen moeite gedaan om het pakketje afgeleverd te krijgen. Daar betaal je dan bijna 10,- bezorgkosten voor. Heel slecht, want ik had nu net zo goed de
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jennifer Bronckers
- V Leenheer
Klantservice is goed maar de fruitbox is nooit aangekomen.. na een mailtje gestuurd te hebben helemaal geen reactie. Jammer want het was jiet echt iets goedkoop
Hoe zou je FOR YOU GIFTS beoordelen?
- John Büchel
Zag er goed uit netjes verpakt en voldoende fruit
- anne smit
Ballon was lek bij aankomst!
- Harriet
Mijn product kwam onvolledig aan.
- Luc Koks
Makkelijk toegankelijk en leuke mooie pakketten