Ballon is prima maar de bezorging niet. Het waaide die dag hard en de bezorger heeft de doos in de voortuin gezet. Met een ballon in de doos kan je wel natellen wat er is gebeurd. We moesten het pakket verderop in de straat uit een tuin plukken
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- T Visser
- linda asselberghs
Alles ok
Hoe zou je FOR YOU GIFTS beoordelen?
- E.J. den Bleker
Was een grote verrassing!
- Ann
Leuke ballon, maar een verjaardagsballon voor een kind van 7 mag NIET 2 dagen te laat geleverd worden.... (12/2 ipv 10/2) Het meisje in kwestie was dan op vakantie vertrokken. En daar betaalt een mens dan 30€ voor. Eén keer en nooit meer.
- larry nieuwenhuis
Fruit en bloemen werden apart geleverd verder goed
- Mirjam Luijtelaar
Heel goed ontvangen.