Pakket niet op de gekozen dag geleverd, je betaald er super veel voor en dan kan het niet eens op de juiste datum bezorgd worden. Ruim van tevoren was de bestelling geplaatst (19 december) en 21 december moest het bezorgd worden, dat is nu dus 22 december hopelijk pas! Waardeloos, ik zou daarom deze site niet aanraden.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sanne
- Kris Wijnholds
Het pakket werd dezelfde dag nog bezorgd. Mooi en luxe ingepakt. De ontvanger was erg blij met het pakket
Hoe zou je FOR YOU GIFTS beoordelen?
- Katalin Broeders-Nemes
Heel mooi hondje. Onze dochter is super blij mee.
- Henk de Lange
Goed en correct geleverd
- Susan
Fijne en overzichtelijke site en keuze wanneer je het afgeleverd wil hebben. Top!
- Els Muurmans
De aflevering van de ballon werd in de hal van het appartement gezet . Via de mail werd mij meegedeeld dat de bestelling af was geleverd. De ballon die ik cadeau gaf aan mijn jarig kleinkind was kapot dus een slappe ballon. Ik was heel erg teleurgesteld, want ik betaal er maar liefst € 27,00 voor. Ik wil mijn geld terug , want er klopt niets van de afspraak. Vr.gr. Els