Nadat mijn bestelling niet volledig was afgeleverd had ik een klacht ingediend, ik kreeg gelijk een reactie en ik werd geholpen door een vriendelijke medewerker. Ze vertelde me dat het pakketje opnieuw verzonden zou worden(zonder extra kosten, het missende gedeelte van het pakketje). Dit werd netjes geleverd. Ik ben erg tevreden met de klantenservice.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Menevse Sahingoz
- Christine Laisina
Prijs/kwaliteit in balance.
Hoe zou je FOR YOU GIFTS beoordelen?
- Imane Alfazli
Snel en mooi geleverd.
- Joey De boer
Product niet op geselecteerde datum binnen, ruim week van te voren besteld.
- M van Noorloos
Bestelde ballonnen voor verjaardag kwamen dag te laat aan en 1 van de 3 met helium ballonnen was al half leeg gelopen. De ballonnen zelf zijn wel mooi!
- Reshma Patandin-Bisessar
Fijne service!