Heel goede service! Hoge qualiteit van de geleverde goederen. Aanbevolen verkoper!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ives
- Martin
Het voetstuk is veel te duur gezien de kwaliteit. Het is een geschilderde trottoirtegel waar ik €79,- voor heb betaald
Hoe zou je www.heeej.nl beoordelen?
- Adri
Snelle levering. Bijenhotel ziet er prima uit!
- Dinie
Goede site met prachtige spullen 🤩 Helemaal blij met mijn aankopen en de top-service, nogmaals bedankt. Zeker een aanrader!!
- Jytte
Zeer snelle levering Zeeer mooi product!! Mooi en goed ingepakt Lief kaartje
- Maarten
Weer precies zoals beschreven , mooie pure kwaliteit. Kost wat meer dan vergelijkbare producten maar dat is er ook wel aan af te zien!