Meerdere keren contact gezocht over verkeerd geleverde kleding en over om te ruilen kleding, in 14 dagen tijd geen enkele reactie.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Paauw
- Janneke Kruijer
Vlotte afhandeling, vandaag besteld, morgen al ontvangen ,prima service.
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Francien Brull
Geweldige service. Mooie kwaliteit en pasvorm
- Margriet Folkertsma
Ik vind Babes en Binkies een hele leuke webshop. Ze verkopen leuke kleding van goede kwaliteit. En de bestelling wordt vlot geleverd. Koop regelmatig kleding voor mijn kleinzoon.
- Inge Fiselier
Schoenen besteld en er toen 3 weken op moeten wachten. Bleken ze in back order te staan, maar was bij bestellen niet gecommuniceerd. Reactie van de klantenservice toen ik dit meldde duurde ook erg lang. Geen aanrader.
- Marian
Snelle levering. Bellen met klantenservice ook goed.