Best een aantal keer wat besteld en gelukkig ging dat goed. Nu echter niet. Een Kledingsetje gekocht. Stof samenstelling was anders dan beschreven. Broek was ander materiaal dan shirt. Kleur zwart shirt was heel anders dan dan kleur zwart broek. Maat 122-128 besteld. In de kaartjes stond maar 92 en product viel als 104-110. Toen geappt (26 april)..... géén reactie. Week later geapt..... géén reactie. Toen gebeld... géén gehoor. Toen gemaild... je raad t al, ook géén gehoor. Nu (7 juni) is t tijd voor 1 ster Voor mij nooit nooit meer Babes &
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corne
- Karolien Lambrechts
Kreeg een week geleden al een bericht dat mijn pakket onderweg zou zijn, maar bij DHL blijft het staan als "niet ontvangen of verwerkt". Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Hoop dat ik alsnog iets aankrijg...
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Linda Katuin
Twee artikelen ontbreken. Mail gestuurd en daar wordt na 10 nog steeds niet op gereageerd. Artikelen zijn wel oké maar ik bestel hier nooit weer.
- Kelly Siegmund
Snel geleverd maar met ontbrekend item mail gestuurd maar geen reactie
- Lize Kraaijenhof
Mooie kleding. Snel verzonden. Helaas mist er een item en contact opnemen via mail en app haalt niets uit. Ik krijg geen reactie.
- Farah Veenstra
Leuke eigentijdse kleding voor jongens! Snelle service en keurig verpakt.