Niet tevreden over bestelling, deze terug gestuurd en mijn geld retour ontvangen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.
- Ineke herrema
Goed product en kindjes blij
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Wendy
Jammer te kleine maat, maar super tevreden over de werking van deze winkel. W. .
- Jessica Rook
Leuke kleding snelle levering!
- Ingrid Steur
Super leuke kleren.en snelle levering.👍
- Willeke Thijsse
Leuke prijs en is zoals op de foto ! Vlug geleverd ook, erg fijn!!