Mooi T-shirt. Goed geleverd maar wel iets te lange levertijd. Maar dat is standaard bij een pre-order. Vriendelijke communicatie.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- HUGO JANSEN
- Frans Nijs
Leveringstermijn was 6 dagen i.p.v. de volgende werkdag zoals vermeld op de website. Op mijn bericht met de vraag waar het pakje bleef heb ik nooit antwoord mogen ontvangen.
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Etienne Jansen
Top service was mijn adres nummer vergeten in te voeren kreeg ik via WhatsApp bericht . Goed en direct handelen ik hou er van
- Patrick
Vlotte levering
- Carin Plu
Mooie kleding
- Laura
Geweldige Stitch tas besteld, mijn dochtertje vindt het leuk en de bezorging ging ook snel. 🎒🤩👍