Op de website heb ik gelezen dat bij een bestelling boven 35€ de vezending gratis zou zijn.. bij mijn bestelling van 37€ werden er toch vezendkosten in rekening gebracht... hoe lossen wij dit op?.. mvg H van luik..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- H Vanluik
- Lucienne De wit
Snelle levering
Hoe zou je Megro Kruiden beoordelen?
- Ollie
Makkelijk bestellen, de dezelfde avond al geleverd!
- Theo Tuin
Is prima zo. de eerste reactie was een vergissing. Ik ben zeer tevreden
- Ernst Cornelies
Snel en goede bezorging
- Roelien Klomp
Goeie en (h)eerlijke producten. Correcte levering