Prijs is laag en stevig heid goed ..maar toch zacht ...nou dat vind je niet 123 maar bij deze firma wel....negative reviews laat voor wat ze zijn....positive kom je niet snel tegen, vandaar dat ik m schrijf ! succes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alex Amsterdam
- Mireille Ist.
Mooie prijzen we hebben een tweepersoonsbed met matras besteld netjes een mail gekregen over de levering en binnen een week geleverd. Wel rekening mee houden zonder lift is tot aan de deur, daarna zelf naar boven tillen.
Hoe zou je Beddencenter.nl beoordelen?
- Jeroen Arian
Sympathiek en vriendelijk bedrijf. Zelfs nadat we per ongeluk een verkeerde maat hadden besteld werd dit zonder probleem gecorrigeerd terwijl dit wel extra kosten voor het bedrijf betekende. Niets dan lof dus!
- Marit Elsenberg
Pakketje is nooit fysiek aangemeld bij post.nl meneer aan de telefoon beweert van wel! Hij zou erachter aan gaan. Vervolgens hoor je niks en nemen ze de telefoon niet meer op. Slechte service ik raad het niemand aan!
- Loubna Yakhlef
Goede service
- Valerie
Goede service, bed is makkelijk in elkaar te zetten!